Połącz aplikację
Z aplikacji Melitta® Connect można korzystać na wszystkich smartfonach z systemem Android 4.3 lub nowszym. Urządzenia Apple są obsługiwane od iPhone'a 5s z systemem iOS 10 i nowszym. Obowiązkowa jest również obsługa Bluetooth Low Energy.
Najpierw upewnij się, że Twój smartfon jest obsługiwany przez aplikację Melitta® Connect. Do instalacji potrzebne jest 50 MB (Android) lub 70 MB (iOS) wolnej pamięci. Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play lub sklepu z aplikacjami na iOS w zakładce "Melitta® Connect". Aby w pełni zsynchronizować zawartość aplikacji, przy pierwszym uruchomieniu aplikacji wymagane jest również istniejące i stabilne połączenie z Internetem.
Chociaż nasza aplikacja została zoptymalizowana pod kątem smartfonów, jest również zasadniczo kompatybilna z tabletami i funkcjami na nich. Aby zainstalować aplikację na iPadzie, filtr w sklepie z aplikacjami musi zostać przełączony z "Tylko aplikacje na iPada" na "Tylko aplikacje na iPhone'a". Aplikację Melitta® Connect można następnie znaleźć i zainstalować na iPadzie.
Jeśli masz problem z aplikacją Melitta® Connect, upewnij się, że zainstalowana jest najnowsza wersja aplikacji. Jeśli problem z aplikacją będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Opisując problem, prosimy również o podanie następujących danych: – Numer seryjny ekspresu automatycznego – Wersja oprogramowania ekspresu automatycznego (menu: Ustawienia > Wersja oprogramowania) – Producent, model i system operacyjny smartfona – Wersja aplikacji (podana w stopce redakcyjnej aplikacji) – Opis krok po kroku, w jaki sposób wystąpił problem (ze zdjęciami, jeśli to możliwe)
Najpierw upewnij się, że ani smartfon, ani automatyczny ekspres do kawy nie są sparowane z innym urządzeniem. Połączenie Bluetooth należy nawiązać za pomocą aplikacji, a nie za pomocą ustawień urządzenia smartfona. Jeśli już sparowałeś smartfon za pomocą ustawień urządzenia, najpierw usuń to parowanie i nawiąż połączenie za pośrednictwem aplikacji. Aby połączyć się z automatycznym ekspresem do kawy, konieczne jest wcześniejsze pomyślne sparowanie (pierwsze połączenie). Aktywuj Bluetooth w swoim smartfonie i upewnij się, że masz połączenie z Internetem. Aktywuj parowanie Bluetooth w menu automatycznego ekspresu do kawy w sekcji Bluetooth → Connect (60-sekundowy licznik odlicza w dół). W aplikacji poszukaj swojego automatycznego ekspresu do kawy (numer seryjny) w obszarze podłączenia urządzenia i wybierz go do podłączenia. Po tym jednorazowym sparowaniu wystarczy aktywować połączenie z automatycznym ekspresem do kawy z poziomu aplikacji. Aby to zrobić, ponownie poszukaj swojego automatycznego ekspresu do kawy (numer seryjny) w aplikacji w sekcji podłączenie urządzenia i wybierz go do połączenia. Smartfon musi znajdować się w zasięgu odbioru (około 5 do 10 metrów) i musi być włączony Bluetooth. W przypadku problemów z połączeniem usuń wszystkie istniejące połączenia w menu swojego Barista Smart® w Ustawieniach → Bluetooth → Przywróć ustawienia fabryczne. W razie potrzeby usuń parowanie na smartfonie w Ustawieniach → Bluetooth → Wybierz numer seryjny Barista → Anuluj/usuń połączenie. Parowanie i połączenie można teraz przeprowadzić ponownie.
Poniższa ulotka opisuje możliwe rozwiązania częstych problemów z połączeniem z urządzeniami z systemem Android: ulotka
Udostępnianie lokalizacji jest wymagane przez system Android do korzystania z Bluetooth. Oprócz Twojej zgody udostępnianie lokalizacji musi być również skonfigurowane w ustawieniach Androida. Nie są jednak rejestrowane ani przechowywane żadne dane o lokalizacji.
Nie można wybrać adresowanego przycisku. Rejestracja, wymiana lub demontaż filtra wody może być przeprowadzony tylko w ustawieniach Barista Smart. Więcej informacji można znaleźć w samouczkach lub instrukcji obsługi.
W ustawieniach systemu operacyjnego Bluetooth wyświetlany jest tylko numer seryjny Barista Smart, a nie nazwa automatycznego ekspresu do kawy.
Wymagane jest istniejące połączenie Bluetooth, aby aplikacja mogła aktywować funkcje Barista Smart. Takie połączenie Bluetooth nie jest możliwe, jeśli Barista Smart jest wyłączony. W związku z tym urządzenia nie można włączyć za pomocą aplikacji.
Aplikacja oferuje możliwość wyświetlania treści w języku niemieckim, angielskim, holenderskim, francuskim, łotewskim, litewskim, polskim, rosyjskim, chińskim i koreańskim. Aplikacja automatycznie wybiera język, który został wybrany lub ustawiony jako język systemu operacyjnego na urządzeniu mobilnym.
Naciśnij symbol małego ekspresu do kawy w prawym górnym rogu aplikacji. Spowoduje to wyświetlenie listy Baristy, z którym jesteś połączony, i pozwoli Ci nacisnąć "Rozłącz połączenie".
Ze względów technicznych zmiana przepisów jest możliwa tylko wtedy, gdy urządzenie mobilne i Barista Smart są połączone.
Sprzężenie dwóch urządzeń mobilnych w tym samym czasie z Barista Smart nie jest możliwe.
Nie opublikowaliśmy jeszcze konkretnej aplikacji na inteligentne zegarki.
Łotewski/litewski nie są oferowane przez Apple jako języki iPhone'a. Jednak aplikacje i witryny obsługujące język łotewski/litewski mogą być nadal wyświetlane w tych językach. Aby to zrobić, przejdź w następujący sposób: "Ustawienia" --> "Ogólne" --> "Język i region". Wybierz pozycję "Inne języki" i dodaj łotewski/litewski. Poniżej znajduje się uwaga na temat korzystania z wybranych języków. Wybierz opcję "Preferuj język łotewski/litewski". Preferowany język pojawia się wtedy na pierwszym miejscu w pozycji menu "Preferowana sekwencja językowa". W aplikacjach i witrynach internetowych zawsze używany jest pierwszy obsługiwany język z tej listy. Cała pozostała zawartość urządzenia mobilnego jest wyświetlana w wybranym języku iPhone'a.
W systemie Android większość treści jest natychmiast widoczna. Jednak treści o stosunkowo dużym formacie pliku (np. samouczki) ładują się dłużej; W związku z tym początkowo brakuje tej zawartości lub wyświetlany jest stary stan (podczas przełączania urządzeń). Po wybraniu kraju i urządzenia lub po przełączeniu urządzeń cała zawartość aplikacji jest ładowana w całości w systemie iOS, zanim stanie się dla Ciebie widoczna. Czas potrzebny na proces ładowania zależy od jakości połączenia internetowego. Dlatego upewnij się, że masz stabilne połączenie z Internetem.
Możesz sterować swoim Baristą za pomocą skrótów Siri. Utwórz nowe polecenie skrótu w aplikacji "Skróty" na urządzeniu z systemem iOS i wyszukaj aplikację Melitta® Connect. Tutaj możesz zobaczyć wszystkie dostępne skróty Siri i utworzyć polecenie skrótu dla zapisanego ulubionego przepisu, na przykład.
Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Ze względu na różnorodność różnych urządzeń mobilnych, udzielanie pomocy o ogólnym zastosowaniu jest bardzo trudne. Często awaria aplikacji jest wynikiem pełnej pamięci terminala mobilnego. Zamknij nieużywane aplikacje i w razie potrzeby opróżnij pamięć.
Symbole Bluetooth zostały zintegrowane z wersją oprogramowania 0258-00 21 -008 Disp 0123.